I. ЦЕНА И СРОК НА ДОСТАВКА
Всяка поръчка се изпраща след потвърждение по телефон.
Всяка поръчка на стойност над 120 лв. е с БЕЗПЛАТНА доставка!
Доставките се извършват с куриерските фирми Еконт и Спиди, обикновено в рамките на два работни дни, освен ако в страницатa за закупения продукт не е упоменато нещо различно. Пратката може да бъде доставена на адрес на получателя или до избран от него офис на куриерската фирма, която извършва доставката.
Цени на доставка с Еконт:
Цената за доставка при поръчка до 119.99 лв. до офис на Еконт е 3.99 лв.
Цената за доставка при поръчка до 119.99 лв. до адрес е 5.99 лв. (за някои малко населени места опцията до офис не е достъпна, а доставката до адрес е по-скъпа).
Цената на доставка със Спиди се калкулира през модула на куриерската фирма интегриран в сайта. Цената се актуализира в реално време когато попълните полетата за “адрес на доставка” в модула.
Всички поръчки, направени след 16:00 ч. в рамките на делничен ден, се обработват и изпращат на следващия работен ден и биват получени на по-следващия работен ден (включително и събота по желание на клиента). Всички поръчки, направени през почивни дни се обработват и изпращат в първият работен ден и биват получени в рамките на следващите два работни дни.
Ако пратката Ви е спешна, моля опишете го в коментарът към поръчката или при разговора с наш оператор и ще направим всичко в нашите възможности да Ви я изпратим максимално бързо, като ако това ще промени цената на доставката ще бъдете уведомени предварително.
При плащане с “Наложен платеж”, допълнителната такса от 1% от стойността на Вашата поръчка е включена в цената.
Такса за SMS известяване от 0.18 лв също е включена в цената на доставката.
Всяка поръчка се изпраща с опцията за “Преглед”. При отказ от поръчка след извършен преглед и/или тест клиентът е задължен да заплати куриерските разходи по пратката.
II. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
Заплащането за направените поръчки в онлайн магазин MedTech.BG се извършва чрез:
Наложен платеж – в брой при получаване на пратката от куриер.
III. ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
1) Заявка за връщане
Използвайки нашата форма за обратна връзка в страница Контакти, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:
- номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
- причина за връщане
- посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна
2) Връщане на стока
Върнете продуктите до офис на ЕКОНТ София кв. Манастирски ливади – Запад ул. Иван Сусанин №54Б. За получател посочете фирма „МедТех.БГ“ ООД , телефон 0883 93 83 83. Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка която сте получили заедно с продукта/продуктите.
Важно! Не приемаме пратки изпратени с наложен платеж, както и пратки изпратени за наша сметка. Стойността на продуктите ще Ви бъде възстановена след като получим върнатите стоки, а в случай на рекламация и след като тя бъде уважена ще Ви бъдат възстановни и куриерските разходи.
Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции или офиси на други куриерски фирми.
Всеки клиент може да върне продукти закупени от МедТех.БГ и с куриерска фирма по избор, но само до адрес гр. Варна, ж.к. “Трошево”, бл.31, ап.49, като ни уведоми за това на sales@medtech.bg или на телефон 0883 93 83 83 за номера на товарителницата, с която е изпратил продукта, името на куриерската компания и данни за връзка. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично от съображения за сигурност.
В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.
3) Възтановяване на суми
След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в срок от 7 (седем) дни, като начина на получаване на сумата ще бъде уточнен с клиента. Вариантите за възтановяване на суми са следните:
- по банков път в сметка посочена в мейл изпратен от клиента през мейла, с който е регистрирана заявката за съответната стока
- като пощенския паричен превод в посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт.
За получаването на пощенския паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат Лична Карта.
ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин MedTech.BG трябва да се съблюдават следните изисквания:
- Стоките да НЕ са използвани;
- Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
- Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
- Стоките да НЕ са със замърсявания;
Стоките трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка, в която са били получени;
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, МедТех.БГ запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!
Важно! Ако върнат от Клиент продукт е в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, то ние си запазваме правото да изискаме такса от Клиента за привеждането на продукта в началния му вид (ако е възможно) или за да покрием разликата в цената, получила се при продажбата на продукта втора ръка. В случай, че не е съгласен с това условия ние можем да доставим продукта обратно на Клиента, за негова сметка.
Когато при връщане на продукти, се забелязват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, липса на аксесоари или части от продукта, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.